Henkel: про культові бренди, змінотворчу рекламу та апгрейди

14/09/2020
 

Компанія Henkel займає лідируючі позиції у світі завдяки інноваціям і технологіям у трьох бізнес-напрямках: чистячі та миючі засоби, косметика і клейові технології. Компанія керується принципами сталого розвитку і ставить амбітні цілі, одна з яких: до 2025 року 100% упаковки, яка виробляється на її підприємствах, має бути придатною до переробки або вторинного використання.

Для участі у конкурсі Henkel обрали одразу два своїх бренди, з якими знайомі чи не всі українці – це Schauma та Palette. До зйомок рекламних роликів для них вже приступили наші фіналісти Карина Бєлова та Максим Тужилін. В очікуванні результату, ми розпитали  Ольгу Будник, Group Brand Manager категорій Hare Care & Styling, та Анну Ярмак, Group Brand Manager категорій Color & Body, про цінності та секрети успіху цих брендів, адаптативність до нових реалій у часи пандемії та, звісно ж, очікування від конкурсу.

Про культові бренди

Ми обрали для участі  два наших культових бренди – Schauma та Palette.

Schauma – бренд зі справді багатою спадщиною. Якщо бути точними, то його існування розпочалося ще в 1935 році, з першого кремового шампуню в портфелі Schwarzkopf. Загальна популярність прийшла завдяки тому, що продукти створювалися окремо для кожного члену родини та для кожного типу волосся, що й зробило Schauma сімейним брендом. Широкий асортимент та його висока якість принесли успіх на світовій арені, і ми отримали звання бренду №1 в VFM сегменті за обсягом долі ринку в Європі. Але ми продовжуємо розвиватися і з 2019 року шампуні мають оновлену Vegan-формулу з комплексом мікроелементів для здоров’я та блиску волосся. Окрім цього, бренд співпрацює зі світовою організацією Plastic Bank та випускає продукцію, пакування якої виробляється із вторинного пластику, зібраного з узбережжя океанів. Тому Schauma – це німецька якість для всієї родини та турбота про навколишнє середовище.

Palette – визнаний світовий бренд з більш ніж піввіковою історією експертизи у фарбуванні волосся, якому довіряють мільйони жінок. Це перша фарба для волосся від Schwarzkopf, розроблена ще в 1968 році для використання в домашніх умовах. Наша основна цінність – це продукт високої якості за справедливою ціною. Експерти Schwarzkopf створюють Palette, надихаючись останніми тенденціями у фарбуванні та дотримуючись високих стандартів якості. Palette – це про стійкість кольору, інтенсивний догляд, природні багатогранні відтінки та про зафарбовування сивини до 100%. Більше того, широка палітра відтінків кожної з наших продуктових лінійок, дозволяє ідеально підібрати відповідний колір або спробувати новий образ і змінити своє життя.

Про креативну та соціальну рекламу, яка творить зміни

Нас надихає креативна реклама з неочікуваним сюжетом. А також реклама із прихованим змістом, що змушує переосмислити своє ставлення до певних речей. На нашу думку, після перегляду таких роликів в кожного має з’явитись бажання змінювати світ на краще. Також дуже імпонує світова реклама на гострі соціальні теми, адже це та територія, на якій локальні бренди грають дуже обережно.

Прикладами подібної реклами для нас є: United colors of Benetton, Burger King, HR agency Monster

Про гнучкість та адаптацію у часи пандемії

Через світові тенденції наша стратегія стає все більш гнучкою. Нам довелося  переглянути фокусні напрямки, визначити нові пріоритети. Деякі з кампаній ми перенесли через невідповідність умовам пандемії. Але завдяки злагодженій роботі команди, ми змогли адаптуватися до нових реалій: залишили найбільш релевантні меседжі, змістили фокус комунікації в діджитал і так далі. Це дозволило почуватися впевнено навіть в такий важкий час. Ми вважаємо, що карантин дав можливість переосмислити вектор розвитку та стратегію. А швидка адаптація до нових умов дозволила не зупиняти рекламні кампанії, а навпаки – посилити їх ефект.

В такі часи для кожного бізнесу дуже важливо швидко реагувати на будь-які зміни, відстежувати поведінку своїх споживачів, бути гнучкими і приймати мінливу реальність, адаптуватися до нових умов та, звісно, мотивувати та згуртовувати свою команду.

Про участь у конкурсі

Ми впевнені, що українська молодь дуже талановита та має величезний творчий потенціал. Не дарма наші продакшени користуються міжнародною популярністю і багато світових артистів та режисерів звертаються саме до українських студій. Саме тому, участь у конкурсі для нас – це можливість отримати від молодих режисерів свіжий погляд на комунікацію та нові інсайти. Ми хочемо надихнути молоді таланти та дати їм можливість проявити себе.

Ми велика компанія, тому подали одразу два бренди з абсолютно різними цілями. Ми очікуємо, що молодим режисерам вдасться показати цінність сімейних моментів та підняти соціальну тему відносин батьків і дітей для бренду Schauma. А для Palette – продемонструвати, що новий колір волосся може стати першим кроком до позитивних змін та нових емоцій у житті. Важливо зробити апгрейд сприйняття бренду з консервативного на більш сучасний та прогресивний.

Інші статті