'Final cut' interview: ІринаМордюшенко
!['Final cut' interview: Ірина Мордюшенко](https://yoda.org.ua/rails/active_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--ec9ce6dd49c06f8d6d8e4d9b7b7420fc4d25c263/51542042426_a5ca497182_o.jpeg?content_type=image%2Fjpeg&disposition=inline%3B+filename%3D%2251542042426_a5ca497182_o.jpeg%22%3B+filename%2A%3DUTF-8%27%2751542042426_a5ca497182_o.jpeg)
'Final cut' interview: Ірина Мордюшенко
Ми поспілкувалася з фіналіст(к)ами і дізналася більше про процес зйомок, ідеї, закладені у їх ролики, та враження від конкурсу. Читайте інтерв'ю з Іриною Мордюшенко, режисеркою ролика для бренду Samsung
Про шлях до режисури в рекламі
Взагалі я займаюсь перекладами, бо моя освіта пов‘язана з англійською та французькою мовами. Ще з 2017 року мене затягнуло на волонтерство на KISFF, Docudays UA та Молодість, де я зрозуміла, що без кіно/зйомок/кіноспільноти просто не можу. Відтоді працювала сценаристкою на кількох YouTube-каналах, вчилася на операторку та перекладала тритменти іноземних режисерів реклами (що, власне, допомогло мені в пройти в фінал), ну і намагалася щось режисерувати самотужки, але через брак знань та знайомств можливостей було мало.
Про ідею
Я писала тритмент лише для Samsung. Мені імпонував продукт, і те, для кого він створений. Роликом я хотіла показати таку обернену кафкіанську історію, в якій павук став людиною, аби користуватись телевізором, як його хазяйка. Ну і що продукт, власне, настільки зблизив їх, що врешті-решт, вони обидва стали павуками. Така от історія про Шрека та Фіону :) Павуки зазвичай у рекламі зображені як щось страшне і бридке, а мені хотілося довести протилежне. Також можна провести асоціативний ряд типу павук—павутина–мережа інтернет, адже сам продукт якраз розрахований на покоління соцмереж.
Про зйомки
Це — мій перший досвід рекламних зйомок, тому було непросто. Та завдяки класній команді, ми змогли реалізувати все значно крутіше, ніж я початково задумувала, я їм супервдячна. Наш неймовірний оператор Андрій Юрченко до зйомок зробив 3D-імітацію майже всього ролика, тож це дало краще уявлення, що і як ми зніматимемо. Було кумедно серед дня отримувати повідомлення out of context від нашої стилістки Анни Лимаренко, типу: «За 5 хв. почну мотать павутину». Складно було знайти павука і змусити його поводитись так, як ми хочемо, ще й в умовах обмеженого часу.
Моя улюблена частина ролика — з переворотами камери, яка вартувала нашій команді багато зусиль, а продюсеру Артему Хмілю — аж сорочку :) Ще дуже пишаюсь, що нам вдалося залучити кльовий український гурт «квіткіс», чий трек якраз грає під час цих обертів.
Про конкурс
YO!DA — це розкіш в контексті нетворкінгу, менторства та творчої співпраці. Минулого року я спостерігала за конкурсом, і подалася цього, щоб закрити гештальт, взагалі не думаючи, що пройду кудись. Але коли таки пройшла у півфінал, то вирішила, що зроблю все, аби зняти ролик. Відчути, що фахівці з індустрії вірять у тебе і твою ідею мотивує як ніщо інше. Це неоціненний досвід, за який я вдячна всім організаторам, наставникам та учасникам конкурсу.
Про плани на майбутнє
Бажання продовжувати знімати рекламу є, а також є багато ідей та мотивації розповідати історії з крутою командою!
Про натхнення
Нахтнення до мене зазвичай приходить під час прегляду реклами та фільмів. Цього року я вирішила глянути 200 нових фільмів, у мене такий собі інста-марафон. Та найкраще на творчість звісно надихає жорсткий дедлайн.
Фото: Роман Шаламов