Новини

'Final cut' interview: ОльгаЛаврик

'Final cut' interview: Ольга Лаврик

'Final cut' interview: Ольга Лаврик

Ми поспілкувалася з фіналіст(к)ами і дізналася більше про процес зйомок, ідеї, закладені у їх ролики, та враження від конкурсу. Читайте інтерв'ю з Ольгою Лаврик, режисеркою ролика для бренду BeeTV Казахстан. 

Про шлях до режисури в рекламі

До конкурсу я працювала в незалежному ЗМІ відеомейкеркою, а про YO!DA дізналась навчаючись в КАМА на курсі фільммейкінгу. Коли Слава Денис (викладачка КАМА, креативна директорка Cheil Ukraine) розповіла про цю платформу для починаючих режисерів, то одразу стало цікаво взяти участь. Це типу як перевірка самої себе на креативність. Наче вийшло непогано :) 

Про ідею

Я перечитала всі брифи і дала собі пару днів подумати над кожним. Подалася тільки з однією ідеєю для BeeTV і рада цьому рішенню. Головна героїня моєї реклами це морська свинка у в’язаному костюмчику. Коли я собі уявляла рекламу, то зрозуміла, що побачивши один раз такий милий образ — не забуду його ніколи, і захотілось транслювати це до глядача. Хоча заздалегідь я собі уявляла наскільки важко буде працювати з тваринами в кадрі. 

Про зйомки

Насправді зйомки пройшли без стресу, все йшло як і було задумано. Тварини вели себе чемно, люди також :) Реквізиту було небагато, але результат вийшов затишним і теплим, як і планувалось. Найскладніший кадр був, коли морській свинці треба було пробігти через весь фрейм не зупиняючись, то був реальний челендж, бо їй подобалось ставати на півшляху і дивитись в камеру. На щастя, декілька десятків дублів і у нас все вийшло.

Про конкурс

Серед всіх знайомих я вже розрекламувала цей конкурс, сподіваюсь, що більше людей захочуть прийняти в ньому участь. Вважаю це неймовірно крутим шансом для всіх творчих людей. Це навіть банально не просто новий досвід, а реальна практика з людьми індустрії, і при достатньому рівні ініціативності точно можна здобути класний нетворкінг і зануритись в рекламну двіжуху Києва.

Про плани на майбутнє

Розумію що залюбки працювала б з ідеями для контенту, їх створенням і редагуванням. Напевно, серед усіх задач мені найбільше за все сподобалось саме придумувати ідею і докручувати її, тож планую знайти собі роботу, яка була б повязана з брейнштормами креативних ідей для реклами.

Про натхнення

Пораджу книгу The Third Door, про пошук можливості реалізації — будь-яка мета може бути досягнута, якщо підібрати правильний підхід ;)

 

Фото: Роман Шаламов