'Final cut' interview: АнастасіяСовяк-Круковська
'Final cut' interview: Анастасія Совяк-Круковська
Ми поспілкувалася з фіналіст(к)ами і дізналася більше про процес зйомок, ідеї, закладені у їх ролики, та враження від конкурсу. На черзі – Анастасія Совяк-Круковська, яка за свій ролик для бренду Samsung отримала одразу дві нагороди конкурсу – Special Mention Jury Award та Audience Award.
Про шлях до режисури в рекламі
До конкурсу я вчилася на режисерському, а потім на продюсерському курсі в університеті, що дуже допомогло мені в сукупності під час вигадування ідеї та організації самої зйомки. Вважаю участь у цьому конкурсі з таким прекрасним і великим клієнтом як Samsung впевненим початком свого шляху в рекламній режисурі.
Про ідею
Прочитавши всі бріфи, я інтуїтивно прийняла рішення, що потрібно брати тільки Samsung. Для мене він виявився найближчим. Так як у брифі було прописано, що телевізор який ми рекламуємо, є стильною фішкою інтер'єру, я почала розвивати ідею в сторону стилю, фешн, придумувати як і куди можна інтегрувати сам телевізор. І ось – дивіться тепер у ролику як класно все вийшло :)
Про зйомки
І зйомка і підготовка пройшли прекрасно, у мене була божественна досвідчена команда і ми зробили все, що хотіли від самого початку. Навіть коли посеред знімального дня пішов дощ – це не стало нам на заваді, і сцена, перед зйомкою якої він пішов, від цього тільки виграла. Я дуже пишаюся у першу чергу своїми акторами, які швидко орієнтувалися в будь-якій сцені, і зробили все ювелірно.
Про конкурс
Було б круто, якби для кожного учасника конкурсу була окрема людина безпосередньо від конкурсу, який вів би учасника від початку проходження у фінал і до фінального виходу ролика, моментально реагував на всі прохання і не був зайнятий іншими справами. Також було б добре, якби журі не просто оцінювали учасників балами дистанційно, але й спілкувалися між собою, як це роблять журі на кінофестивалях, наприклад.
Учасникам на наступний рік дуже рекомендую відразу після написання трітменту віднести його знайомому досвідченому біддінг-продюсеру, або незнайомому, але заплатити трохи за його послуги і прорахувати скільки буде коштувати зняти те, що написано у трітменті. Чим раніше це буде зроблено – тим краще.
Про натхнення та плани на майбутнє
Мене дуже надихає звук валізи, яка закривається, вид з вікна літака і нові прекрасні країни. Хто бачив щось краще, ніж подорожі, той осліп. Жартую :) Звичайно я дуже надихаюся людьми, які мене оточують, і намагаюся дуже уважно ставитися до світу, щоб не пропустити щось цікаве і вражаюче.
Дуже хочеться продовжувати знімати ролики, і сильно хочеться робити це не тільки в Україні. Я володію англійською, зараз в процесі вивчення німецької – впевнена, що це може дуже допомогти не сидіти на одному місці. Реклама це класна можливість робити різні цікаві короткі історії за недовгий термін. І це все звичайно за умови, що у агентства з яким робиться ролик є хороший креатив.
Мені подобаються бренди, які не бояться сміливих і стильних креативних рішень і мають у своєму розпорядженні бюджет на реалізацією цих ідей. Мрію попрацювати з найкращими компаніями світу зі списків Forbes або Interbrand.
Фото: Володимир Шуваєв