'Final cut' interview: МаксимТужилін
'Final cut' interview: Максим Тужилін
Ми поспілкувалася з фіналіст(к)ами і дізналася більше про процес зйомок, ідеї, закладені у їх ролики, та враження від конкурсу. Читайте інтерв'ю з Максимом Тужиліним, режисером ролика для бренду Schauma.
Про шлях до режисури в рекламі
До конкурсу я встиг попрацювати на телебаченні та у кіноіндустрії на різних посадах – від режисера монтажу до оператора-постановника, але мені завжди хотілося спробувати себе в ролі режисера.
І тепер увійшов у смак і хочу знімати, знімати і ще раз знімати! Не уявляю своє життя без зйомок. Хочу як мінімум взяти участь у наступному конкурсі YO!DA. Мрію попрацювати з брендами-бунтарями, з брендами, які не бояться сміливих рішень, сміливо висловлюють свою позицію у рекламних роликах, викликають емоцію і не залишають нікого байдужим. Одним із найяскравіших прикладів подібних брендів для мене є Nike – кожна їх рекламна кампанія захоплює.
Про ідею
Під час конкурсу я підготував ідеї для трьох брендів – Schauma, Non Stop та Domino`s Pizza, але ставку робив саме на трітмент Schauma, оскільки ця ідея найбільш мені близька – я сам тато двох прекрасних маленьких принцес. І ролик побудований на ситуаціях, з якими я сам зіштовхуюся щодня.
Про зйомки
Перед зйомкою першої ж сцени ми зіткнулися зі складнощами, про які мене попереджали багато членів журі – наша головна героїня (Віка, 4 роки) прекрасно провела репетицію, але під час зйомки першої сцени відмовилася заходити у кадр. Вся знімальна група переконалася у тому, що робота дитячого аніматора – це дуже важка робота! Ми трохи вибилися з таймінгу, але пізніше нам вдалося знайти спільну мову і після зйомки фінальної сцени Віка не хотіла з нами розлучатися. Це був дуже насичений і драйвовий день.
Про конкурс
Після виходу у півфінал для мене був дуже продуктивним період спілкування з журі, такий собі суперінтенсивний марафон режисури від провідних фахівців продакшн-індустрії. Кожен із лекторів дав мені певний багаж знань і конкретні поради по зйомці мого ролика. А майбутнім учасникам конкурсу хотів би порадити більше уваги приділяти оформленню трітмента, бо кожна деталь має значення.
Про натхнення
Джерела мого натхнення – це всі сфери мистецтва: архітектура, музика, кіно. Найефективніше це працює комплексно: прогулюючись вулицями міст, слухаючи класичну музику, я із задоволенням спостерігаю за людьми, підглядаю інсайти у поведінці людей для своїх майбутніх роликів.
Фото: Володимир Шуваєв