'Final cut' interview: Людмила Мельник

29/10/2020
 

Ми поспілкувалася з фіналіст(к)ами і дізналася більше про процес зйомок, ідеї, закладені у їх ролики, та враження від конкурсу. Читайте інтерв'ю з Людмилою Мельник, режисеркою ролика для бренду Seth & Riley’s Garage.

Про шлях до режисури в рекламі

Я багато знімаю як режисер-постановник телепроектів різних тематик. З найбільш популярних це «Холостяк» 1-4 сезони, «Київ вдень і вночі», «Моя правда». Ще з інституту мріяла потрапити в рекламу, мене завжди вабив цей світ красивих картинок, але жодна спроба не увінчалися успіхом. У серпні закінчила знімати черговий проект і побачила конкурс молодих режисерів, і подумала, а чому б і не взяти участь! Час, бажання, ідеї – є! А значить можна пірнути у вир з головою.

Про ідею

На першому етапі конкурсу написала трітменти для 3-х брендів: Samsung, Non Stop і Seth & Riley's Garage. Ідей було дуже багато, в телефоні все ще зберіглися в нотатках на кожен бренд по 10 ідей, з яких я потім вибрала по одній, найбільш гідній, на мою думку.

Провела ціле дослідження, поки думала над ідеєю для Seth & Riley's Garage. Почала з того, яка реклама для них була вже знята, і що бренд вважає за краще бачити у своїх роликах. У процесі роздумів над тим, хто є цільовою аудиторією бренду, народилася ідея ролика про челендж – якось помістити продукт Seth & Riley's Garage у світ сучасних молодих людей, які проводять свій час у TikTok і знімають челенджі на різні теми. Чому б не придумати новий челендж у якому будуть всі брати участь?! Хотілося щоб кожен міг асоціювати себе з головним героєм і включатися в гру «я теж так можу»!

Про зйомки

Головного героя шукала довго, ще з моменту як пройшла у 12-ку півфіналістів одразу почала думати хто б міг це бути. Хотілося досить сміливого персонажа і при цьому неймовірно веселого і легкого, готового на будь-що заради хайпу. Намагалася шукати через кастинг-менеджерів, оголошувала кастинг у Instagram. Несподівано моя продюсерка згадала, що у неї є подібний знайомий, ми зустрілися з Іваном Барбулом і це було кохання з першого погляду, я одразу зрозуміла, що це він. Тим паче він же придумав «тампочаки», тому сама доля веліла йому знятися у ролику з нунчаками.

Підготовка до зйомок була дуже складною, на усьому доводилося економити. Багато що доводилося робити самим, разом із моєю продюсеркою Анею, без якої я би не впоралася. Всі художники-постановники, яким я розповідала ідею ролика, тільки чули, що хлопець у кадрі розбиває лимони нунчаками – одразу говорили, що це неможливо, а я не люблю, коли мені так кажуть. І спочатку я сама взяла нунчаки і пробувала розбивати лимони, потім тренувалася з головним героєм. Трохи магії і все можливо!

Дуже цікаво було знімати кадр tabletop, я дуже хотіла зробити виліт із джару через весь напій, такі кадри зазвичай знімаються на об'єктив Laowa 24mm і камеру Phantom, але ця техніка, звичайно ж, не вписувалося у наш бюджет. Дуже дякую Сергію Рудю, який пустив нас в свою студію і дав доторкнутися до магічної професії красивих деталізованих кадрів. Довелося за 6 годин освоїти професію, в якій люди набивають руку роками. Я ще ніколи не знімала один кадр протягом 6 годин, використовуючи чотири пари рук для наповнення склянки усіма потрібними складовими. Вся складність полягала у синхронізації, і щоб навіть гілочка м'яти впала красиво. Я думаю, ми б знімали й добу, якби 6 кг льоду не закінчилися, час пройшов непомітно і дуже захопливо.

Але найголовніша проблема, з якою я зіштовхнулася знімаючи цю рекламу – це те, що слово реклама асоціюється в усіх з високими бюджетами, і доводилося пояснювати, що це конкурс і у нас стільки грошей немає, не всі, на жаль, це розуміли.

Про конкурс

Це класний конкурс! Я отримала дуже багато нових знайомств з цікавими людьми. Я вийшла із зони свого комфорту, за що дуже вдячна конкурсу. Потрібно кидати собі виклики і їх приймати. Майбутнім учасникам пораджу робити ставку на ідею, і найголовніше одразу усвідомлювати, що реалізація ідеї повинна бути бюджетною. Зібрати комфортну команду і вірити у себе.

Про натхнення

Я шукаю натхнення у подорожах, люблю відкривати для себе нові країни, людей, занурюватися у світ іншої культури. Дуже люблю образотворче мистецтво, люблю знаходити натхнення у картинах відомих художників, тому музеї я не пропускаю. Також я фанатка серіалів, дуже люблю дивитися фестивальне кіно і фестивальні збірники реклами. А головне – люблю все незвичайне і креативне.

Фото: Володимир Шуваєв

Інші статті