Новини

'Final cut' interview: АртурБошян

'Final cut' interview: Артур Бошян

'Final cut' interview: Артур Бошян

Ми поспілкувалася з фіналіст(к)ами і дізналася більше про процес зйомок, ідеї, закладені у їх ролики, та враження від конкурсу. Читайте інтерв'ю з Артуром Бошяном, режисером ролика для бренду Domino`s Pizza.

Про шлях до режисури в рекламі

У цьому році ми запустили креативну студію «Придумали Воробушек». За останні 8 років ми поставили 7 власних шоу і театральних постановок, організували кілька фестивалів, зняли близько сотні відеороликів, і потрапили до Книги рекордів України. З початку року ми почали допомагати компаніям і брендам створювати нативную рекламу, а також контент для YouTube-каналів, Instagram і Facebook-сторінок. Окрім цього, ми розробляємо креативні концепції та ідеї рекламних кампаній, рекламні інтеграції, знімаємо відео, проводимо офлайн і онлайн заходи.

Про ідею

Сторітеллінг, сценарії та гумор – найсильніші сторони моєї команди. Тому і бренди ми вибирали такі, щоб була можливість побешкетувати – Non stop, Seth & Riley's Garage і Domino's Pizza. Пройшли з останнім. Хотілося зробити веселий, простий і зрозумілий ролик, який стане мемом, який легко розповісти і пошерити. Піца завжди створює відчуття маленького свята, так би мовити відрізняє цей день і робить його кращим. У своїй історії ми хотіли підкреслити це: цілком звичайна сім'я, яких багато, в цілком звичайній квартирі. І тут на них звалюється приголомшлива новина. Та ще й не одна :)

Про зйомки

Це була одна з найприємніших і злагоджених зйомок. Команда на майданчику, актори, техніка – все працювало, як годинник. У нас навіть залишився час на експерименти з пекшотом, тож можемо поповнити фотобанк кадрами з піцою і ще заробити :) Окремо потрібно подякувати Domino`s Pizza за їх підтримку і кількість піци, яку нам надали для зйомок. А головну піцу для пекшота ми самі допомагали готувати прямо у ресторані.

Про конкурс

Дуже круто, що такі конкурси проводяться. Хочеться, щоб їх було більше і з більшою кількістю брендів. Адже від цього виграють усі учасники процесу. Також круто, що організатори та ментори знайшли час, щоб допомогти підготуватися до зйомок і поділилися своїм досвідом. Ту інформацію, яку ми отримали, у відкритих джерелах не знайдеш.
Тим, хто планує брати участь, хочемо побажати не боятися виділитися, бути зухвалими, не соромитися простих та зрозумілих ідей. Реклама – або дратує, або смішна. От і все.

Про плани на майбутнє

Планую продовжувати працювати з рекламою і брендами. У моєї команди 9 років досвіду в створенні контенту – власних спектаклів, шоу, фестивалів, відеопродукту, тому нам є що запропонувати ринку. Інша частина команди має досвід роботи в рекламних агентствах і діджіталі. У сумі це дозволило нам виробити наш власний підхід до того, що прийнято називати brand content. Це важливо, адже у боротьбі за увагу людей, бренди змагатися не тільки з рекламою своїх конкурентів, але і з контеном в цілому.

Фото: Володимир Шуваєв