'Final cut' interview: Карина Бєлова

31/10/2020
 

Ми поспілкувалася з фіналіст(к)ами і дізналася більше про процес зйомок, ідеї, закладені у їх ролики, та враження від конкурсу. Читайте інтерв'ю з Кариною Бєловою, режисеркою ролика для бренду Palette.

Про шлях до режисури в рекламі

Я досить довго працювала на телебаченні – редакторкою, сценаристкою, ведучою, і крім того, час від часу знімалася в кіно, серіалах і рекламі. Мені часто приходять в голову ідеї рекламних роликів для різних продуктів, і якось навіть була думка податися в агентство копірайтером. А в конкурсі YO!DA можна було заявити про себе не тільки, як про авторку, а ще й як про режисерку – звучало дуже заманливо!

Про ідею

Чесно кажучи, хотілося подати заявки на всі бренди, але можна було всього на три, і я відправила режисерські трітменти для брендів Palette, Non Stop і Domino's Pizza, пойшла з Palette. Ми живемо в дуже педантичні часи, коли легко зачепити почуття інших людей. Реклама фарби для волосся потенційно містила небезпеку порівняння брюнеток і блондинок. Тому ми хотіли відійти від будь-яких дискримінуючих порівнянь і обрали образ близнючок, які від самого початку рівні між собою. Питання зміни кольору волосся це питання пошуку індивідуальності. У нашій історії дівчата приходять до неї через звичні для близнючок ситуації: однаковий одяг, однакові подарунки, плутанину з іменами і бойфрендами. І, крім того, звичайно ж, образ близнючок дуже запам'ятовується і виграшний для бренду.

Про зйомки

Ми з жахом чекали наближення дня зйомок, тому що підготовка була досить трудомісткою. Але завдячуючи знімальній групі, на майданчику була приємна робоча атмосфера, і все пройшло легше, ніж ми очікували. Найбільш складно було знайти акторок-близнючок, які погодилися б пофарбувати волосся, але нам повезло і в результаті знайшли акторок, у яких вже був різний колір волосся, залишилося лише знайти перуки для однакового, що виявилося квестом.

Ну і, звичайно ж, ще у нас були діти-близнючки. Обидві дівчинки хотіли бути в кадрі красивими і усміхненими і ніяк не могли домовитися одна з одною, хто з них буде грати роль незадоволеної. Вмовляли їх усією знімальною групою :)

Через те, що всіма організаційними дрібницями доводилося займатися особисто, в ніч перед зйомкою ми спали дві години – прасували костюми і робили подарункові коробки. Незважаючи на це, ми весь день йшли чітко за графіком, в кінці навіть з випередженням. Аж поки не трапився колапс з ключами від локації. Це трапилося в університеті, одна студентка не здала єдиний ключ від потрібної нам аудиторії і півтори години не виходила на зв'язок. Ми провели ціле розслідування і знайшли спільних друзів, щоб зв'язатися з нею. Так вийшов незапланований післяобідній відпочинок :)

Про конкурс

Після конкурсу бажання знімати тільки посилилося. Тепер дуже хочеться зняти щось, не відволікаючись на організаційні процеси, повністю занурившись тільки в режисуру.
Я вважаю, що такий конкурс – це прекрасна і чи не єдина можливість влитися в рекламну індустрію. Впевнена, що в наступному році буде ще більше учасників зі ще більш сміливими ідеями. Ми були першими, намагалися потрапити в бриф і через це відкидали якісь більш цікаві варіанти. Зараз я розумію, що відправила б зовсім інший трітмент, якби не обмежила себе рамками. Але найголовніше – це усвідомлювати, що все написане, потім потрібно зняти, тому бажано орієнтуватися на свої можливості і не забувати про бюджет :)

Про натхнення

Надихаюся кінофестивалями, адже саме там збираюся усі найдостойніші, новаторські та оригінальні ідеї, які не завжди доходять до широкого глядача. До того ж, це божевільно приємне відчуття – дивитися фільми задовго до їх міжнародної прем'єри. Я не пропускаю Молодість, Київський тиждень критики, Міжнародний фестиваль про права людини Docudays UA. Два роки поспіль їздила з друзями на кінофестиваль до Венеції. У цьому році пропустила через коронавірус і, власне, через конкурс. Я вже буквально купувала квитки на літак і шукала, де здати тест, щоб впустили до Італії, коли мені подзвонили організатори і сказали, що я у півфіналі!
Ще мені здається, що потрібно бути трохи вуайєристами і підглядати за людьми, точніше за їх історіями. Адже все, що ми беремо із життя – найсоковитіше і найцікавіше. І іноді трапляються такі дивні комбінації речей, що побачивши це десь в кіно, точно сказала би, що це вигадана історія.

Фото: Володимир Шуваєв

Інші статті