Новини

Молоді режисери YO! Directors Awards про ідеї, що привели доперемоги

Молоді режисери YO! Directors Awards про ідеї, що привели до перемоги

Молоді режисери YO! Directors Awards про ідеї, що привели до перемоги

Конкурс YO! Directors Awards (YO!DA), який дає молодим режисерам можливість увійти на ринок виробництва реклами, налагодити контакт із брендами та зняти свій перший ролик для портфоліо, підвів підсумки – опубліковано шість готових рекламних роликів фіналістів конкурсу та оголошені переможці, яких обрало професійне журі.

Конкурс тривав протягом серпня-жовтня і проходив у кілька етапів.

На першому – учасники конкурсу мали надіслати ідеї рекламних роликів, розроблені на основі бріфів від реальних замовників реклами, партнерів конкурсу – Samsung, Non Stop, Palette, Domino`s Pizza, Schauma та Seth & Riley’s Garage.

На другому етапі з-поміж 356 заявок журі відібрало 12 півфіналіст(ок)ів, які пройшли навчальний менторський модуль у Kyiv Academy of Media Arts, а потім, на основі допрацьованих режисерських трітментів, було обрано 6 фіналіст(ок), які отримали грант у розмірі 2 500 доларів та повну технічну і організаційну підтримку від продакшн-партнерів конкурсу, і протягом останніх двох тижнів вересня зняли свої перші рекламні ролики. 

Редакція MMR поспілкувалася з фіналістами і дізналася більше про процес зйомок та ідеї, закладені у їх ролики.

Деталі читайте за посиланням.