Новини

'Final cut' interview: ЛізаРуда

'Final cut' interview: Ліза Руда

'Final cut' interview: Ліза Руда

Ми поспілкувалася з фіналіст(к)ами і дізналася більше про процес зйомок, ідеї, закладені у їх ролики, та враження від конкурсу. Читайте інтерв'ю з Лізою Рудою, режисеркою ролика для бренду Gliss Kur.

Про шлях до режисури в рекламі

Пробую себе в режисурі вже третій рік. Я довго працювала відеографкою і одного разу зрозуміла, що хочу більшого. Всім друзям, у яких був якийсь бізнес, я пропонувала зняти ролик за 400 $. Брала оператора, Blackmagic Poket, 2 лінзи і вперед. Згодом мене стали помічати фешн-бренди, з якими ми почали працювати на більш серйозному рівні. Однак, повноцінних рекламних кейсів у мене ніколи не було, Gliss — мій перший досвід у рекламі.

Про ідею

Ідея почалася з героїні з кольоровим волоссям. Її історія — моя історія. Я досить часто змінюю колір волосся і регулярно чую різні думки щодо цього, починаючи від «будеш часто фарбувати – випадуть» до звинувачень в інфантильності. Це надихнуло мене придумати ще кілька дівчат, чиє волосся і лайфстайл регулярно потрапляють під обстріл недоречних висловлювань. «Відваліть, це наш вибір – кажуть дівчата, — а про волосся подбає Gliss». 

Ну і маленький інтертекст: художниця малює синім кольором не просто так. Це відсилка до того синього, який запатентував Ів Кляйн, один з найвідоміших провокаційних художників. Він напевно не раз чув фразу: «Хіба це мистецтво?»

Про зйомки

Ролик, який я придумала в середині липня, мав бути сонячним і теплим, а за тиждень до зйомок прогноз показував +11 і дощ. Я була готова переносити дату до останнього дня перед зйомками, але моя команда заспокоїла мене і вмовила ризикнути. Це було найскладнішим і правильним рішенням.

До речі, через ймовірність дощу у нас майже злетіла сцена з мотоциклістку, буквально за годину до того, як акторка повинна була стати в кадр. Нам вдалося домовитися з Сашею, щоб вона все-таки приїхала, дощ так і не почався, зате вийшла одна з найкрасивіших сцен у ролику :)

Про конкурс

Організатори дуже вкладаються у проект і кожного півфіналіста, піклуються, як справжні педагоги та хрещені батьки. Я мрію, щоб для молодих режисерів, таких конкурсів та можливостей було більше. Адже фестивалів куди можна податись із готовою роботою достатньо, а ініціатив, де готові дати грант на реалізацію рекламного проекту режисеру без жодного кейсу — взагалі немає.

Поради для бажаючих взяти участь у конкурсі у мене всього три:
 1. Викладайтеся на всі 100%. Краще обрати один бриф, який дійсно вам до душі і постаратися над тритментом, ніж працювати над шістьма брендами, щоб отримати більше шансів. Ні, це так не працює.
 2. Будьте практичнішими. Ви повинні знати, як реалізувати вашу ідею на заявлений бюджет ще на етапі тритменту. Якщо ви пройдете у фінал, вам дійсно доведеться це знімати.
 3. Не здавайтеся. YO!DA — це крутезна можливість спробувати себе у якості рекламного режисера, але вона не єдина. Шукайте, пробуйте, стукайте і все вийде. 

Про плани на майбутнє: 

Я вважаю, що прийняла рішення знімати ще на тій самій роботі за 400 $ і шляху назад немає :) На момент, коли я відповідаю на ці запитання, ми готуємось до досить масштабного кліпу для блогера-мільйоника і плануємо ще один фешн-кампейн на листопад.

Чесно, не знаю, чи затягне мене життя в рекламу, чи я продовжуватиму знімати фешн, мені здається, в наш час круто робити все відразу — знімати і кліпи, і рекламу, і фешн. 

 

Фото: Роман Шаламов