'Final cut' interview: ОлексійЛідаговський
!['Final cut' interview: Олексій Лідаговський](https://yoda.org.ua/rails/active_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--7e9a43b1e8ea515b3782413d5ac989d867f0eba9/51543037360_a040f53964_o.jpeg?content_type=image%2Fjpeg&disposition=inline%3B+filename%3D%2251543037360_a040f53964_o.jpeg%22%3B+filename%2A%3DUTF-8%27%2751543037360_a040f53964_o.jpeg)
'Final cut' interview: Олексій Лідаговський
Ми поспілкувалася з фіналіст(к)ами і дізналася більше про процес зйомок, ідеї, закладені у їх ролики, та враження від конкурсу. Читайте інтерв'ю з Олексієм Лідаговським, режисером ролика для бренду OLX.
Про шлях до режисури в рекламі
До участі в YO!DA я шукав себе у різних сферах: у музиці, в науково-технічних розробках, у кіно. Коли навчався в КАМА, дуже надихнувся створенням креативної реклами, і був неймовірно радий, коли дізнався про конкурс.
Про ідею
Коли я думав над роликом для OLX, мені здавалося що телепортація через екран це щось занадто очевидне, адже я бачив подібне у фільмах «Дзвінок», «Чарлі і шоколадна фабрика» і може десь іще. Але якось я дивився у своє вікно, по якому проповзла муха, і зрозумів що саме може візуалізувати повідомлення «your trash is someone's treasure!» і як обіграти ідею з телепортацією.
Про зйомки
Ще кілька місяців тому, я був актором масовки, і міг тільки мріяти, щоб мені довірили проект у якості режисера! Працювати з вагоном техніки від Patriot, з професійними фахівцями і дуже ініціативними друзями. Ми так захопилися проектом, що вирішили зняти 2 ролика за одну 22-х годинну зміну. Не дивлячись на безліч труднощів через нестачу часу, нам було дуже весело. Я вражений від об'єму цього досвіду. Скільки ж всього трапилось, скільки інформації і висновків ми витягли за цей місяць!
Про конкурс
Я вважаю що кожен, хто любить моделювати в голові різноманітні світи, переживати і ділитися емоціями, формувати незвичайні сюжети та ідеї, має не пропустити шанс взяти участь у YO!DA, де можна отримати усі базові скіли для реалізації кінопроектів, і перше портфоліо.
Про плани на майбутнє
Пройшовши цей шлях, у мене є величезне бажання продовжувати створювати абсурдні рекламні ролики. Я мрію отримувати замовлення і пропонувати свої тритменти, режисерувати цікаву рекламу і вчитися на кожній зйомці, щоб через кілька років приступити до художніх фільмів.
Про натхнення
Я дивлюся дуже багато найрізноманітніших фільмів. Обожнюю твори Люка Бессона, Тайка Вайтіті, Стівена Спілберга, Джорджа Лукаса, Веса Андерсона, Крістофера Нолана, Квентіна Тарантіно і багатьох інших режисерів. Люблю фільми з такими акторами як Саймон Пегг, Джонні Деп, Кіану Рівз, Крістоф Вальц, Семюель Лірой Джексон, Марго Роббі, Райан Гослінг, Бенедикт Камбербетч, і ще багато з ким. Щодо книг, то фанатію від Гаррі Поттера та Дон Кіхота.
Фото: Роман Шаламов