Samsung: про бренд, кризові комунікації та рекламу, яканадихає
Samsung: про бренд, кризові комунікації та рекламу, яка надихає
Учасники конкурсу YO!DA отримали брифи від реальних замовників реклами – брендів, які виступили основними партнерами проекту. Особливо було приємно отримати підтримку від маркетинг-команди «Samsung Electronics Україна». Це дало величезний кредит довіри від міжнародного бренду конкурсу, який проходить в Україні вперше.
Катерина Кузнєцова, керівниця відділу маркетингових комунікацій компанії, розповіла про особливості бренду, очікування від участі у конкурсі, як Samsung працює у часи пандемії та яка реклама її надихає.
Про бренд та соціальну відповідальність
Компанія Samsung Electronics заснована у 1969 році. І з того часу перетворилася в одну з провідних технологічних компаній світу та входить у топ-10 найбільших світових брендів. Ми пишаємося творчим підходом до розробки інновацій, а також талановитими фахівцями, з якими компанія щороку досягає нових вершин – до глобальної команди Samsung входять 309 тисяч людей у 74 країнах світу.
Стратегія Samsung спрямована на те, щоб зробити життя споживачів більш зручним та комфортним. І щоб продовжити створення нових технологій, компанія активно інвестує у науково-дослідницьку діяльність – Samsung відкрила 37 науково-дослідницьких центрів у різних країнах світу, зокрема в Україні.
Також ми підтримуємо та заохочуємо прагнення молодого покоління до знань і розвитку – в цьому полягає наше бачення майбутнього. Частиною глобальної стратегії компанії, спрямованої на розвиток потенціалу молодого покоління й забезпечення рівних можливостей для отримання якісної освіти та знань, являється проект «IT-школа Samsung», який вже 4 роки діє в Україні. Учні 9-10 класів у Києві, Харкові, Дніпрі та Львові мають змогу вивчати основи програмування у спеціально облаштованих компанією Samsung сучасних комп’ютерних класах. Програма «IT-школи Samsung» розрахована на один навчальний рік, який складається з 4 основних модулів. Сюди входять: основи програмування мовою Java, об’єктно орієнтоване програмування мовою Java для Android, основи інформаційної безпеки та ознайомлення із системами управління базами даних на прикладі SQLite. У кінці курсу випускники захищають власні проєкти – мобільні додатки для Android.
По комунікації у часи пандемії
Пандемія дуже змінила наш спосіб життя, звички та думки. Нам всім потрібно тримати руку на пульсі, швидко реагувати на зміни, та не боятися експериментів у стратегії та рекламі.
У часи пандемії в Україні компанія Samsung Electronics реалізовує комплексну програму допомоги найбільш ураженим регіонам. Зокрема, низка лікарень у Київській та Львівській областях, які є осередками у боротьбі з коронавірусом, отримали побутову техніку – пральні й сушильні машини, холодильники, пилососи, кондиціонери, мікрохвильові печі та засоби зв’язку. Допомога спрямована на підтримку та забезпечення побуту лікарів, що цілодобово чергують у медичних закладах і ведуть боротьбу за життя пацієнтів.
Окрім соціальних ініціатив, ми збільшили кількість проектів у діджіталі, а також запустили багато програм із додатковими сервісами для наших споживачів – безпечний ремонт на дому, безкоштовна доставка, контент у подарунок. У соціальних мережах ми багато розповідаємо про те, як наші продукти можуть бути корисними для навчання, роботи або безпеки кожного.
Про конкурс і рекламу, яка надихає
Ми прискіпливо стежимо за рекламою брендів із сегменту преміум, тому що для них знімати найважче, адже є багато речей, які не можна використовувати у рекламі товарів високого цінового сегменту та тому, що очікування від реклами таких брендів завжди дуже високі. Прикладом реклами, на яку можна рівнятися, для мене є ролик Mercedes-Benz E-Class “Sorry”, який вже став класикою. З нових дуже вразила нова реклама бренду Nike “You can’t stop us".
Samsung дуже багато рекламних роликів знімає саме в Україні, і ми дуже часто співпрацюємо із українськими режисерами. Тому завжди відкриті до співпраці із новими талантами і дуже сподіваємося, що такі конкурси будуть відкривати для брендів багатьох нових українських режисерів, які потім будуть робити екстраординарні рекламні ролики та фільми.
В рамках конкурсу ми очікуємо, щоб наш рекламний ролик привернув увагу до нових та унікальних моделей дизайнерських телевізорів Samsung The Serif, які розроблені саме для молодих споживачів. Ролик має викликати бажання дізнатися більше про них. Ми плануємо використовувати його для реклами у діджитал-каналах, саме тому дуже важливо, щоб він утримував увагу у світі, де існує кнопка «пропустити рекламу»!